21.02.2013
 Міська влада Кременчука просить керівництво Південної залізниці розглянути питання капітального ремонту Крюковського мосту. Зокрема йдеться про верхній ярус мосту. Саме там . де здійснюється рух автомобілів. У листі відзначено, що технічний стан дорожнього покриття «майже критичний». Як повідомляє telegraf.in.ua, начальник управління житлово-комунального господарства Сергій Ярош, підкреслює, що міст - власність Південної залізниці, тому повністю ремонтувати його за рахунок свого бюджету місто не може. – Крім того, відповідальність за технічний стан мосту, своєчасний ремонт - і поточний, і капітальний - лежить на залізниці. Водночас, за словами головного кременчуцького комунальника, Південна залізниця м'яко кажучи, не помічає стану свого майна.

21.02.2013
 Дешевий хліб кременчужанам обіцяють продавати в кіосках Кременчуцького хлібокомбіната та «Куліничах». На сесію міськради виносять питання про узгодження розміщення таких об’єктів торгівлі. Ці підприємства звернулися у міськиконком із пропозицією продавати хліб соціальних сортів, керуючись меморандумом, підписаним в області. У зв'язку з цим підприємства просять погоджувати розміщення їх кіосків в Кременчуці, натомість зобов’язуються не підвищувати ціну на соціальні сорти хліба. Це рішення запропонують затвердити депутатам міськради на сесії 26 лютого.

21.02.2013
 У Кременчуці схили на Хорольській «укріплять» двома мільйонами гривень. Саме таку суму виділять з міського екологічного фонду на ці заходи. Депутати міськради мають перерозподілити екологічні кошти на найближчому засіданні сесії. Як пояснив начальник міського відділу екології Геннадій Демьохін, 2 мільйони гривень, які раніше планувалось витратити на реконструкцію парку «Придніпровського», перерозподілять на заходи з укріплення схилу на Хорольській. Причина: ще не готова експертиза проекта реконструкції парку, а вся проектна документація із проведення заходів із укріплення схилів вже готова.

21.02.2013
 Кременчуцькі МНСники кажуть, що багатоповерхівки небезпечні для мешканців. Сходові клітини і підвали захаращені різним мотлохом, електропроводка і щитові в незадовільному стані, у підвалах зберігаються горючі матеріали – такий перелік факторів, які негативно впливають на стан пожежної безпеки в міських багатоповерхівках, назвали кременчуцькі фахівці відділу Держтехногенної безпеки. Найбільш небезпечні в цьому плані дев’ятиповерхівки. У багатьох з них на сходових клітинах забиті наглухо вікна і це заважає роботі рятувальників під час гасіння пожеж. Окрім того машини, які паркують біля будинків заважають проїзду спецтехніки. Тож на гасіння пожежі витрачається більше часу.

rss